czwartek, 29 stycznia 2015

Nowy blog

Hej, Jestem Martyna i ostatnio się zastanawiałam czy nie założyć bloga, już raz miałam ale nie miałam czasu na dodawanie postów... ale teraz mam więcej czasu i mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie ☺Nie umiem najlepiej pisać postów, bo nie mam tego ,,talentu". Może najpierw pokaże wam się:

Interesuję się lekkoatletyką, ostatnio byłam na zawodach w Toruniu, jaka jest tam piękna hala *.*
Oprócz sportu interesuje mnie też śpiewanie :3 Chodzę na chór w moim mieście, chór Canto. 

Chcę dodawać posty przynajmniej dwa razy w tygodniu, choć tego nie obiecuję. 
Chodzę teraz do gimnazjum, no wiem,wiem jest to dopiero 1 gim. :D
Będę na pewno dodawać też swoje zdjęcia, z koleżankami, z zawodów, jeśli chcecie  mam instagrama i nazywam się : trlover21 .  jeśli podoba się instagram zaobserwujcie, a ja was :* 

Na moim poprzednim blogu dodawałam za dużo swoich zdjęć i był nudny, ale jednak miał te 2,500 wyś., mam nadzieje że w tym nie będe aż tyle swoich #selfie dawać, będę więcej pisać.
Do następnego posta.
Dobranoc ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz