piątek, 6 lutego 2015

numer 4

Hej. Przepraszam, że dopiero teraz piszę posta, ale nie było czasu... Ogółem to źle się czuję, mam gorączkę i wg. okropnie! :c Za oknem tyle śniegu że mam ochotę iść na sanki, ulepić bałwana ale boś innego! W tym momencie oglądam Violette i się śmieje że nie widzą że ta Roksi to Violetta, hah.
Dziś rano już dobrze się czułam i się upierałam że chce iść do szkoły i potem tego żałowałam bo było ze mną okropnie ;/ jak wróciłam do domu zmierzyłam temperaturę i miałam 38•, przed chwilą wypiłam lek, wzięłam witaminy i czuje się już o wiele lepiej ale czuje się zmęczona.

Wczoraj szłam do księgarni po artykuły na zajęcia artystyczne i przypomniało mi się, że potrzebuje teczkę na swoje prace no to były tam same takie dziecinne jak np. Dzwoneczek i Myszka Miki i jeszcze inne... więc wybrałam Kraine lodu :3 strasznie lubię krainę lodu!  Jutro musze być zdrowa bo jadę na trening. Dziś niestety nie mam o czym pisać ;/ Może w jakimś następnym poście dodam jakieś zdjęcie, może swoje? a może jakimś przedmiotom? Wszystko się okaże w później :D Naraie to wszystko.

To paa ☺

1 komentarz: